Retour-en terugbetalingsbeleid

Belangrijke informatie:

  • 30 dagen om de artikelen terug te sturen
  • 5 dagen om de terugbetaling te verwerken
  • Geen herbevoorradingskosten
  • Retourkosten zijn voor eigen rekening

Retourproces
Bent u van gedachten veranderd en wilt u de artikelen retourneren? Dit kan binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen. Om het retourproces te starten, stuurt u ons eerst een e-mail op klantenservice@ne-vo.nl. Nadat u onze bevestiging hebt ontvangen, verpakt u de artikelen in de originele verpakking met alle labels eraan bevestigd, ze moeten in een nieuwe staat zijn. U moet de artikelen verzenden met een geschikt verzendbedrijf dat tracking biedt, aangezien u verantwoordelijk bent voor de artikelen totdat ze ons magazijn bereiken, en u moet ook de retourkosten betalen. Let op: ons retouradres bevindt zich in Azië.

Retouradres:
Adres: Lane 1177, Jianlan Road, Yinzhou District
Stad: Ningbo
Postcode: 315100
Provincie: Zhejiang
Land: China

Terugbetaling
Wanneer we het retourpakket ontvangen, zullen we het inspecteren en uw geld binnen 5 werkdagen terugbetalen via de oorspronkelijke gebruikte betaalmethode.

Annuleren
Bent u van gedachten veranderd en wilt u uw bestelling annuleren? U kunt dit doen door binnen 5 uur na het plaatsen van de bestelling een e-mail te sturen naar klantenservice@ne-vo.nl.

Vertraagde bestellingen
Door veel gebeurtenissen (zoals feestdagen, Kerstmis, ...) kan uw levering vertraagd zijn, helaas kunnen wij daar niets aan doen, geef ons 3 extra dagen voor de levering. Als uw bestelling niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen het probleem voor u onderzoeken.

Defect of onjuist product
Onze excuses als uw product tijdens het transport is beschadigd of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen. Als dit gebeurt, maak dan zo snel mogelijk foto's van het probleem en neem contact met ons op. We zullen het probleem dan oplossen.